הרמת עפעפיים עליונים ומיצוקם ללא ניתוח באמצעות טכנולוגיית הפלסמאג׳

איך טכנולוגית הפלסמה עובדת?

מכשיר הפלסמאג' מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת וחדשנית, כאשר טכנולוגיית הפלסמאג׳  מייצרת אנרגיה תרמית באמצעות אנרגיית הפלסמה ( לא מדובר בפלזמה של  הדם). תהליך  הפלסמה  מתאר את מצב הצבירה הרביעי כאשר בו נוצרת אנרגיה המועברת לטווח בין קצה הידית  של  המכשיר לעור באזור הטיפול. למעשה  עם  ידית  הטיפול  לא  נוגעים  ישירות  על  גבי  העור.

המכשיר  אינו  מכשיר לייזר  ועל כן  בטוח לעבודה  באזור העיניים (וגם בשאר מקומות  בגוף). באמצעותו אנו מטפלים בבעיות  שונות. הטכנולוגיה המתקדמת במכשיר  מאפשרת  דיוק מרבי  ובטיחות בעבודה. יש במכשיר תוכנות עבודה  שונות  לאינדיקציות שונות  לטיפול. ניתן לבחור את  רמת  האנרגיה הרצויה לטיפול בצורה מדויקת לפי  האזור  המטופל  והאינדיקציה הרצויה.

ד"ר קלש נבחרה להיות המדריכה המוסמכת של מכשיר ה"פלסמאג'" בארץ, וגם אחת מהמדריכות בעולם. היא משתתפת בכנסים בינלאומיים ובפאנלים של מומחים בתחום מכל העולם.

גם את רוצה להרים ולמצק את העפעפיים?

השאירי את פרטייך ואחזור אליך בהקדם

מה גורם לצניחת העפעף וכיצד ניתן לטפל?

עם הגיל נוצרים עודפי עור באזור העפעפיים העליונים הגורמים לצניחת עודפי העור כלפי מטה ולמראה עפעפיים צנוחים. ד"ר קלש מטפלת בעודפי עור העפעפיים ובמיצוק  העור ללא ניתוח. זאת בעזרת מכשיר המייצר אנרגית פלסמה, היא אנרגית חום טרמית שצורבת את האזור.

בטיפול מתרחשות 3 פעולות: החום ממצק את העור. כתוצאה מאנרגית החום המבוקרת מהמכשיר בעת הפעולה באזור העפעפיים, נוצרות צריבות בעור שבהמשך הופכות לגלדים. שכשהם נופלים תוך מספר ימים יש למעשה הפחתה בכמות עודפי העור ומיצוק טוב יותר של העפעפיים. בנוסף כחלק מהתהליך יש זירוז ובנייה של קולגן בעור.

הטיפול  בעודפי עור בעפעפיים וצניחתם מתאים בעיקר למצבים ההתחלתיים והבינוניים , אך לעיתים גם במצבים המתקדמים ניתן לטפל ולשפר את המצב , כשלא ניתן לבצע מסיה זו  או אחרת ניתוח עפעפיים.

באמצעות מכשיר הפלסמאג׳  והתוכנות השונות שבו, ניתן לבצע עוד מספר טיפולים בודדים או טיפולים בשילוב הזרקות כמו שיפור מראה הקמטים והקמטוטים בצידי העיניים ומתחתם, הסרת נגעי עור שפירים כדוגמת נגעי שומן, פיברומות ופפילומות, הסרת כתמי שמש באזור העיניים והפנים, והקטנת צלקות ניתוחיות וצלקות אקנה.

מנעד רחב של אפשרויות במכשיר אחד שניתן לשלבם עם טיפולים נוספים באזור העיניים והפנים.

דוגמאות לפני ואחרי: